Hos NCC er vores medarbejdere hverdagens helte. I små og store projekter i hele Norden løser de hver dag forskellige udfordringer med innovative og konkurrencedygtige løsninger.
The Rotebro Job er en historie, som vi ønsker at give videre til et bredere publikum på en anderledes måde – og med et glimt i øjet. Vi er gået hele vejen for at vise et projekt, som vi for nyligt har gennemført. Og til formålet vi har brugt en anderledes fremgangsmåde og andre virkemidler, end normalt. Det er kulmineret i en film, hvor vi bevidst flirter med etablerede dramaer, som Homeland og 24 Timer.
Jeg vil gerne forklare, hvorfor vi laver en film som denne, og vælger at dramatisere ét af rigtig mange, vigtige projekter:
Vi vil gerne fremhæve det gode arbejde, der udføres af vores medarbejdere. Hver dag løser NCC´s medarbejdere store og små problemer på en innovativ og ansvarlig måde. NCC bygger fremtidens samfund. Derfor denne hyldest til vores medarbejdere, der løser hverdagens problemer.
Vi vil gerne beholde vores dygtige medarbejdere og vi er altid på udkig efter nye medarbejdere, der ønsker at arbejde i en virksomhed, der er drevet af en vision om at forny vores branche og altid tilbyde de bedste bæredygtige løsninger.
Velkommen til filmpremieren!
[youtube id=”yI-OCv3m1F0″ align=”left” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”800″]
Vores filmen The Rotebro Job er baseret på en sand historie – se filmene med folkene bag projektet. http://www.ncc.dk/microsites/the-rotebro-job/
Gæsteblogger Jennifer Carlsson, chef for Brand og Marketing, NCC